آهنگ جدید فرشاد آزادی به نام «تیغ»

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 28
    کل نظرات کل نظرات : 4
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.149.213.209
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

آهنگ جدید فرشاد آزادی به نام «تیغ»

 

متن آهنگ تیغ فرشاد آزادی

اینجوری نگام نکن چشمات آتیشم میزنه
تیغو بردار و بزن آبرو ریزی بسمه
من بدی کردم و تاوانشو دارم میدم
خب چرا خشکت زده معطل نکن عزیزم
بزن تیغو اینجوری نگام نکن بزن گلم
من بدی کردم به تو متاسفم واسه خودم
چرا اینجوری تو داری منو زجرم میدی
تو که جز بدی ازم چیزی ندیدی
یه لحظه بزن خلاص کن خب چرا دستات میلرزه
کسی که خیانت کاره تو بگو به چــی می ارزه ؟
من به تو کردم خیانت این که نیست رسم رفاقتــــ
خواهشا صلح دیگه بسه بزن بریزه خیانتــــــــــــــــ
بزن تیغ و خلاصم کن منو اینجوری نگاه نکن
من احساس تورو بازی گرفتم بزن معطلش نکن عزیزم

بزن پشت هم بزن تیغا رو پشت هم بزن

اینجوری نگام نکن کمتر تو چشمام زل بزن
هرچقدر زجرم بدی به اون خدا من راضی ام
تو فقط بزن خلاص کن نزنی ناراضی ام
ثانیه ثانیه تند ببین من دردم بیشتره
زجرو بیشترش نکن بزن اینجوری بهتره
آهنگ تیغ (اینجوری نگام نکن) از فرشاد آزادی
یه لحظه بزن خلاص کن خب چرا میلرزی
چرا هر لحظه که میخوای بزنی میترسی
یه لحظه بزن خلاص کن خب چرا دستات میلرزه
کسی که خیانت کاره تو بگو به چی می ارزه
من به تو کردم خیانت این که نیست رسم رفاقت
خواهشا صلح دیگه بسه بزن باورت بشه که
بد بودم و خوب تو بودی بمیرم من واسه اشکات
یه ذره خوبی ندیدی من پشیمونم پشیمونم
من به تو مدیونم مدیون یا اینکه بزن خلاص ک

https://musicdel.ir/single-tracks/139770/




تاریخ ارسال پست: جمعه 13 مرداد 1402 ساعت: 12:20
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: